Wednesday 10 October 2012

Seronok tidur di hospital

Seminggu jugak saya tak berblog. Yang sebenarnya bapa mertua saya masuk hospital disebabkan batuk berdarah.

1st day dia dimasukkan ke Hospital Pulau Pinang untuk mendapatkan rawatan. But pihak hospital cakap kena tunggu 3 hari untuk check perut menggunakan tiub. So kami adik beradik decide untuk masukkan bapa mertua ke private hospital which is Lam Wah Ee Hospital.

Termasuk semalam, saya dah tidur di hospital selama 3 hari dah. Nasib baik tempat kerja dekat. Bangun pagi, mandi di hospital dan terus pergi kerja. Saya sebenarnya dah biasa tidur di hospital sebelum nih sewaktu menjaga adik saya yang accident.

Keadaan bapa mertua hari ni dah semakin sihat. Saya harap rakan-rakan blogger doakan bapa mertua saya agar cepat sembuh dan cepat boleh balik rumah ok...thanks.

Desktop Wallpaper > Humor > Emergency containment

7 comments:

  1. pergh tak tahan makan ikan senggang

    untuk kawan blogger baik aku ..

    Tag tiga rakan blogger untuk membuat esei sama bertajuk 'Esei: Perilaku anak Malaysia dulu sehingga sekarang'. Linkkan jawapan ke ruangan komen blog ngatmisanji untuk memenangi hadiah bernilai RM300. Tarikh tutup sehingga 19 Oktober 2012.

    ReplyDelete
  2. InsyAllah, doakan yang terbaik untuk bapa mertua awak.

    ReplyDelete
  3. bagusnya menjaga orang sakit. insyaAllah banyak pahala nya tu :)

    ReplyDelete
  4. smoga ayah mertua awak semakin sihat dan sihat..aminn

    ReplyDelete
  5. Semoga bapa mertua sihat kembali.Insya Allah..amin.:)

    ReplyDelete
  6. semoga ayah mertua cepat sembuh dan boleh balik ke rumah selepas ni, insyaAllah

    ReplyDelete