Wednesday, 26 June 2013

FUN WAY TO EAT CHOCOLATE SAMBIL BELAJAR MATH TRICKS!



Wierd eh? cubatry ok :p

13 comments:

  1. susah la nak buat..mesti dah abis kena ngap...hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha sapa la leh thn nk potong2 mcm ni...mmg trs msk mulut ja :)

      Free Download Majalah, TV Series, Watch Anime & Movie Online @ ZirahNamia's Blog

      Delete
  2. kalau ada coklat depan mata, mesti tak dapat nak ikut step ni.. hihihi

    ReplyDelete
  3. macam nih tak akan habis coklat tu.. kena cuba nih

    ReplyDelete
  4. hahaha...infiniti ni...leh try buat...

    ReplyDelete
  5. tak sempat nak buat dah habis dimakan.. hihi..

    ReplyDelete
  6. Boleh praktik juga ni =) hehe

    ReplyDelete
  7. Hmm i was thinking how the balance come?
    Makan coklat pun bole blaja math kan.
    Slalu makan coklat utk hilangkan stress, tp kalau wt mcm ni lebih stress kot. Hahaha

    ReplyDelete
  8. pning jgak tgok..kalau ada coklat dpan mta..msti dh buat ha3..

    ReplyDelete
  9. belum apa2 dah nmpk coklat tu sedap.. T__T

    ReplyDelete