Tuesday, 25 September 2012

cara membuat bekas tahi cicak dari botol Dynamo...

Salam, my wife made it...nice hny. Ada idea untuk penutup botol dynamo?







39 comments:

  1. Wahhh kreatif betul la xD
    mcm2 je idea kan?

    ReplyDelete
  2. hahaha terbaik lahh :D. bolehh try ni

    ReplyDelete
  3. kalau pakai botol lain dari dynamo boleh dak?

    ReplyDelete
  4. kreatif, memanfaatkan sampah :)

    ReplyDelete
  5. dan2 je yg last tu kutip sampah tu ea.haha

    ReplyDelete
  6. hebat2.. xpenah t'pikir pun, hehe...

    ReplyDelete
  7. Kreatifnya.... confirm rumah bebas tahi cicak ni he..he... rumah OKje pun banyak betul cicak...dari atuk dia sampai cucu....!!

    ReplyDelete
  8. kreatif la lu bro... byk inovasi kt blog ni...

    ReplyDelete
  9. kreatifnye......
    dari terbuang jer botol kosong tu.... dapat jugak manfaatnya.....

    ReplyDelete
  10. wah! kreatifnya.tahi cicak mmg mnyebelkn..huhu.

    ReplyDelete
  11. wahhh kreatif sungguh. heheh nice.. tengok tajuk rasa macam nak ge;ak je. hehehe

    ReplyDelete
  12. sangat kreatif.pasni tak lakulah penyodok taik cicak kat kedai tu.save budget..hehe

    ReplyDelete
  13. Serius memang terbaik dari ladang. Tak pernah terfikir pon sebelum nie

    ReplyDelete
  14. wah kreatif .. bukan tahi cicak je . tahi lembu pon boleh .haha

    ReplyDelete
  15. kreatifnya :)
    boleh cuba jugak :)

    ReplyDelete
  16. wah..sempoi ar..snang nak angkut tahi cicak. hehe
    tersgt la kretif :)

    ReplyDelete
  17. KREATIFLAH.... BOTOL LAIN PUN BLH KAN.. X SEMESTINYA DYNAMO...

    ReplyDelete